გაკვეთილის მთავარი თემა
|
“სანქტ-პეტერბურგის ღირსშესანიშნაობები”
|
სწავლების საფეხურები
|
VIII კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
8 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
|
| უცხ.ს.II.1.
უცხ.ს.II.2.
უცხ.ს.II.28.
უცხ.ს.II.20.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეები კითხულობენ, იგებენ ტექსტის შინაარსს. კონტექსტში შეუძლიათ მარტივ კითხვებზე პასუხის გაცემა. აქვთ ელემენტარული გრამატიკული მასალის ცოდნა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან მასწავლებლის მიერ წინასწარი შედგენილი შეფასების რუბრიკით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ფაზა I
გამოწვევა-10 წთ.
საშინაო დავალების შემოწმება :
ფაზა II (25 წთ)
მასწავლებელი უსვავს კითხვებს კლასს:
გონებრივი იერიში.
კითხვები კლასს:
(მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით თარგმნიან ახალ სიტყვებს, ხდება ამ სიტყვების ჩაწერა დაფაზე და ლექსიკონებში მოსწავლეების მიერ: течёт, уютный, Дворцовая, ,»Медный всадник» ).
ფაზა III (10 წთ)
გაკვეთილის შეჯამება
მასწავლებელი უსვავს კითხვებს კლასს:
|
ლაპარაკის შეფასების რუბრიკა რუსულ ენაში
№
|
როგორ ლაპარაკობს მოსწავლე, რა ტემპით, იყენებს თუ არა რთულ წინადადებებს და რამდენად უშვებს გრამატიკულ-ლექსიკურ შეცდომებს საუბრისას.
|
ქულა
|
1.
|
მოსწავლე კარგად საუბრობს,იყენებს რთულ წინადადებებს,ლექსიკა მრავალფეროვანია,მისი საუბარი არის სრულიად გასაგები , უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს.
|
9-10
|
2.
|
მოსწავლე კარგად საუბრობს,იყენებს მარტივ ფრაზებს,ლექსიკა არ არის მრავალფეროვანი,არ უჭირს აზრის გადმოცემა,უშვებს რამდენიმე შეცდომას.
|
7-8
|
3.
|
მოსწავლე საშუალო დონეზე საუბრობს,იყენებს ძალიან მარტივ ფრაზებს,უშვებს გრამატიკულ-ლექსიკურ შეცდომებს,თუმცა აზრის გაგება შესაძლებელია.
|
5-6
|
4.
|
მოსწავლე საუბრობს ძალიან მარტივი ფრაზებით ,უშვებს ბევრ შეცდომას,ძნელია აზრის გაგება.
|
3-4
|
5.
|
მოსწავლე წარმოთქვავს ცალკეულ რამდენიმე სიტყვას,არ გამოსდის საუბარი.
|
1-2
|
საკლასო სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
1-2
დაბალი
|
3-4 საშუალოზე დაბალი
|
5-6 საშუალო
|
7-8 საშუალოზე დაბალია
|
9-10 მაღალი
| ||
1
|
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტიურობა,მობილიზება.
|
გაკვეთილზე პასიური და გონებაგაფანტულია
|
იშვიათად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
|
ნაწილობრივადაა საგაკვთილო პროცესში ჩართული
|
ხშირად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
|
ყოველთვის აქტიურია და ჩართულია
საგაკვეთილო პროცესში
|
2
|
ეთიკური ნორმების დაცვა,მოსმენის კულტურა.
|
არ იცავს ეთიკის ნორმებს,არ უსმენს მოსაუბრეს
|
იშვიათად იცავს ეთიკის ნორმებს,უჭირს მობილიზება
|
ცდილობს დაიცვას ეთიკის ნორმები და მოუსმინოს მოსაუბრეს
|
ხშირად იცავს ეთიკის ნორმებს,ხანდახან უსმენს მოსაუბრეს
|
ყოველთვის იცავს ეთკის ნორმებს დაყურადღებით უსმენს მოსაუბრეს
|
3
|
წაკითხული ან მოსმენილი ინფორმაციის შეჯამების უნარი.
|
ვერ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ან მოსმენილი ინფორმაცია
|
იშვიათად ახერხებს შეაჯამოს მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაცია
|
ნაწილობრივ
ახერხებს შეაჯამოს მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაცია
|
ხშირად
ახერხებს შეაჯამოს მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაცია
|
ყოველთვის
ახერხებს შეაჯამოს მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაცია
|
4
|
ჯგუფში მუშაობა,თანამშრომლობა,დისკუსიაში მონაწილეობა,კითხვების დასმა.
|
არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,დასმული შეკითხვები არა მიზნობრივია
|
იშვიათად თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,მაგრამ დასმული კითხვები უშინაარსოა
|
ცდილობს ითანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,დასმული კითხვები ხანდახანუშინაარსოა
|
ხშირად
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია
|
ყოველთვის
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან, დასმული კითხვები ღრმა,მიზნობრივი და შინაარსიანია
|
5
|
დასმულ კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.
|
ვერ პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
|
იშვიათად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
|
ცდილობს უპასუხოს დასმულ შეკითხვებზე,თუმცა პასუხები არაადეკვატურია
|
ხშირად ადეკვატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
|
ყოველთვის
ადეკვატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე
|
თვითშეფასების რუბრიკა
№
|
კრიტერიუმები / ქულები
|
1
|
2
|
3
|
1.
|
გაკვეთილის მიზანი კონკრეტული და გასაგები იყო
| |||
2.
|
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
| |||
3.
|
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
| |||
4.
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
| |||
5.
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები
| |||
6.
|
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
| |||
7.
|
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
| |||
8.
|
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
| |||
9.
|
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად
| |||
10.
|
სწორად მქონდა გადანაწილებული გაკვეთილის მსვლელობის დრო
| |||
11.
|
No comments:
Post a Comment